söndag, oktober 17, 2010

Amning... och höstpromenad

Har märkt att mina bröst börjar göra ont tidigare och tidigare nu efter amningstillfällena. Ska få låna en bröstpump och den börjar locka mycket! Inte för att sluta amma utan för att hjälpa mina överfyllda mjölkbröst! Sprutar ju både till höger och vänster! Sen är jag rädd för mjölkstockning, än mer nu när det gör ont! Har iaf långärmat på mig då jag läst att det är lättare att få det om brösten blir kalla.

Wilda har haft sin första dag med lite magont! Så idag har vi introducerat nappen.. Men vi ska försöka att den inte blir jättepoppis och bara ha den när inget annat fungerar! Men nu har pappsen tagit Wilda med sig in i sovrummet för att kolla film! De har massa mys!

Tidigare idag var familjen ute och tog en promenad i detta underbara höstväder! Vi tog en skapligt lång promenad! Jag är så stolt att mina stygn inte skavde mer än de gjorde. Lutar åt en ny promenad imorgon! Vi har konstaterat att vi köpt rätt vagn iaf! Den klarar utan problem att gå över stock och sten! och samtidigt som vagnen klarar det sover Wilda som en stock i vagnen! Det värmer mammahjärtat!

I veckan är det inte så mycket som händer. Ska till bvc på tisdag för första gången! Sen kanske åka en sväng till Jakobsberg och kanske en till Sigtuna!

Ha en trevlig söndagskväll!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du kan röra dig bättre nu :)

    Vad fin du gjort sidan förresten!

    SvaraRadera