söndag, oktober 03, 2010

Vecka 41

Ingen bebis än i sikte. Eller ja, det är ju bara att sänka hakan och titta nedåt för där är det en stooor mage! WT trivs bra i magen!

Vi vill självklart att det ska dra igång nu, men det är ju inte vi som avgör det utan WT själv! Max 11 dagar kvar nu! Ska roa mig när Daniel är iväg på fotboll genom att baka lite kärleksmums. Är bra många år sen jag gjorde det sist! Det var när vi bodde i Väsby, dvs innan 16/12 1994!

Annars är det bra här, dagarna sniglar sig fram då jag har såna sammandragningar att det är helt sjukt! Ligger mest i sängen för känns för obehagligt att sitta upp och står jag upp när dessa sammandragningar kör igång så får jag väldigt snabbt väldigt ont i ryggen!

Men nu är det som sagt max 11 dagar kvar!

och ett stort GRATTIS till Sandra som fått sin nr 2 inatt! :) Jag skulle ju vara först ut, du har ju bf först nästa helg! ;) Stort grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar