lördag, oktober 23, 2010

En lördag inomhus!

Har haft soffmys hela dagen idag. Jag har inte ens varit utanför dörren! Skandal egentligen eftersom det är LÖRDAG! Men eftersom det blev en barnvagnstur igår så är det lugn dag idag. Så himla surt att inte "våga" på sig promenader varje dag.

Varför jag inte vågar mig ut på promenader varje dag är helt enkelt för att jag blöder som ett såll dagen efter! Jag hade ett hb på 95 när vi åkte från bb för snart två veckor sen och jag vet inte hur det står till. Så när jag har Sthlms blodbad här hemma så vill jag inte chansa! Jag får sova mycket på nätterna men jag är bara såååå trött! Somnar utan problem i soffan eller sängen beroende på vilken tv som är påslagen! Det känns ju lite dumt att kunna sova sig igenom dagarna om man hade möjlighet!

Tur att lillstrumpa också är trött av sig! Efter hennes magont i förrgår har hon sovit mer än hon tidigare gjort. Självklart är det roligare när hon är vaken men vill hon sova så självklart ska inte jag hindra henne! Inte nu iaf, kanske när hon blir kaxig tonåring! ;)

Imorgon blir det iaf barnvagnstur ute och säkert mera lost! Vi har haft maraton av Lost de senaste dagarna! Vi har fem säsonger på boxar och ska självklart köpa sista boxen med när jag hittat den! :)

Nej nu är det dags för mera tv!

Imorgon är det en annan dag, en dag som ska vistas utomhus i minst en timme iaf! Sen kanske lite hårfärgning och städning och såna där söndagsfasoner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar