onsdag, oktober 13, 2010

Dolly Parton?

Jag tror att jag kan börja knäcka extra som Dolly! Mina tuttar har växt till ENORM storlek. Jag vet att det beror på mjölken och att brösten växer, men såhär mycket? Köpte en amnings-bh innan Wilda kom till oss i stl, håll i er nu, 80G... Den är ju bara att glömma att den passar!

Om nån vecka ska de minska igen och då ska jag åka och köpa fler amnings-bhar. Att bara ha en är lite väl snålt, speciellt eftersom det är nu det börjar!

Vi har för övrigt varit på läkarundersökningen man gör när bebisen passerat tre dygn. Allt gick superbra! Vi är imponerade att Wilda bara gått ner 65 g! Det var tydligen väldigt lite enligt läkaren så vi är så stolta! Måste ju betyda att min mjölk funkar redan nu! :)

Vi har även varit ute på vår första barnvagnstur. Jag var bara med en jättekort sväng då jag inte vill "riskera" något i underredet. Har ju dessutom mina tre stygn att tänka på.. Men Daniel och Wilda fortsatte så nu har de lite egen mystid tillsammans! Kände mig så stolt och glad när jag såg de gå iväg! Min finaste familj!

Tack "gammelfarfar" för kortet som kom idag och tack "gammelfaster och Ulf" för kort och present som kom igår. Tack även farmor för kläderna och nallen och tack farfar för nallarna!

1 kommentar:

  1. Ja 65 g var inte mkt, våran dotter gick ner 650g innan hon började gå upp igen...

    SvaraRadera