fredag, oktober 15, 2010

Underbara fredag!



Fick besök av Lisa idag. Har inte träffat henne på över ett år, men kändes som att det var mycket kortare tid sen vi senast sågs! Jätteroligt att äntligen träffas!


Lisa hade med sig sin systemkamera och dator för redigering så vi passade på att ta en hel del bilder av världens finaste Wilda! Inget går upp emot min lilla skatt! Jag bjuder på ett smakprov nedan.




Tog en promenad idag och det får jag ju äta upp nu! Stygnen skaver nå oerhört! Helt galet... Snälla snälla för att de släpper snart!


Wilda har då verkligen visat att det är hon som bestämmer här hemma. Det jag syftar på är gårdagens blöjincident, hon rent av SPRUTLACKERADE mig! Älskade unge!


Ovan är en bild från vår promenad tidigare idag! Bild på hela familjen T!

Nu ikväll är det bebismys för hela slanten! För tillfället ligger Wilda hos pappsen och myser! Men nu nalkas sängen!

Natti natti vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar