onsdag, oktober 06, 2010

Himler till veterinären!

Hans höft har blivit värre så när han väl kom hem idag och jag såg att svullnaden ökat så bestämde jag mig för att kontakta veterinären.

Jag började med att ringa Glocalnet så hemtelefonen skulle kunna börja fungera igen. Dumt att ha en hemtelefon som inte funkar. därefter ringde jag veterinären vi brukar gå till och de hade inga tider varken imorgon eller på fredag. Då ringde jag till den andra veterinären som finns i Bålsta men där var det bara upptaget så det projektet lade jag ner.

Ringde istället till Enköping och fick prata med en trevlig tjej! Imorgon 9.15 har Himler en tid hos veterinären! Min stackars lillkille! Men snart snart snart är du frisk igen!

1 kommentar:

  1. Vet inte om jag tackat men tack så mycket för gratulationen! =)
    Hoppas allt går bra för dig!
    Kram!

    SvaraRadera