fredag, oktober 29, 2010

Fam T försäkrade!

Idag fick vi besök av en kvinna från Trygg-Hansa som berättade om deras försäkringar. Hon berättade även om vilka fördelar deras försäkringar har osv. Det hela slutade i att hela familjen T nu är sjuk-olycksfalls och livförsäkrade! Känns skönt, speciellt att veta att Lillstrumpa nu är försäkrad!

När kvinnan var här och berättade om försäkringarna plingade det på dörren! Då kom pappa och Folke! Jättekul verkligen att de kom förbi, är inte så ofta man träffar Folke tyvärr! Men när det väl blir av så är det väldigt trevligt! De stannade iaf hela eftermiddagen och mycket kaffe gick åt! Men det är som sagt bara roligt!!!

Nu ikväll har jag och Lillstrumpa lite mys i tv-soffan! Daniel kommer hem med onyttigheter till mig senare! Måste passa på när jag bestämt mig att from måndag är det annat som gäller! :)

Ha en trevlig fredagskväll!

1 kommentar:

  1. Men hallå!! Ett inlägg utan bilder..
    Alltså, Wilda är verkligen så himla fin!!

    Sen undrar jag lite smått.. Du kopplar vem jag är va? Så du inte tror att jag är en galen stalker :p

    Om inte annat, Maria på FL

    SvaraRadera