onsdag, oktober 27, 2010

Lite besök!

Igår kom min faster och hennes sambo på besök! Det var jättetrevligt. Tidigare har Wilda fått en silkesmössa av dem och igår fick hon body och byxor! Bild kommer upp senare, jag måste ladda batteriet bara! Vi stora fick en blombukett, tack för allt!

Lite senare kom min pappa med paket och presenter! Wilda fick en tigerdress, byxor och tre bodys.. Han hade även med sig en babysitter till Lillstrumpa! Den blev snabbt en riktig hit! Hon kom snabbt på knepet hur man gungar den! Leksakerna får vänta innan de blir intressanta! Även här kommer det komma upp bilder. Wilda tackar för fullt!

Slutligen kom Sara över! Wilda fick ett reflexöverdrag i måndags av henne så det måste vi prova! Självklart!

Idag var det mera besök på agendan. Pappa kom även denna dag och han hade med sig "morbror" Kaleb med sig. Kaleb är min farmors bror, men alla säger morbror till honom! Där fick vi en blomma! TACK TACK! Var jättekul att träffa Kaleb då det är längesen vi gjorde det, sist var på Börjes urnsättning, 9 juni 2009.

Nu är det nog slut på besök och fika! Så på måndag ska jag och Wilda börja med promenader DAGLIGEN! oavsett väder! Nu ska kilona bort och kondis och muskler ska byggas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar