fredag, januari 28, 2011

Wilda i bilder

Wilda har nu blivit en hel del större så nu är det dags för fler bilder! :)


Chillar i soffan när Mamma sover och pappa har hand om mig en lördagmorgon!

mamma fick för sig att skruva ihop gåvagnen och nyfiken som jag är måste jag ju prova hur den fungerar. Snälla pappa assisterar så jag inte ramlar och håller i vagnen så inte den rullar iväg!


Leker i soffan tillsammans med Brottis. Ibland har vi riktigt roligt!



och fram till att jag får min riktiga matstol passar jag på att använda den jag har och den fungerar alldeles utmärkt att leka i.



Slutligen tröttnade jag på alla hjälpmedel så jag provade att sitta alldeles själv, men snälla Mamma sitter bakom för att se till så jag inte ramlar och slår mig när balansen ger vika!



3 kommentarer:

  1. Jag har en son som är några dagar äldre än din tjej om det finns inte alls samma tendenser till att sitta själv eller gå.
    Grym tjej du har :)

    SvaraRadera
  2. Så söt och så duktig hon är lillan. :)

    IKEA är roligt, man kan få så mycket för så lite. ;)

    SvaraRadera
  3. Söt! =) Ja dem växer så jäkla fort så man blir orolig. Ja orolig för att tiden ska gå alldeles för fort. Glömmer helt bort att stanna upp i tiden och bara va, men vem har tid med det. =)
    Kram!

    SvaraRadera