lördag, januari 08, 2011

90 min spinning

och jag överlevde! UNDERBART!

Benen är möra och jag var väldigt trött, men det är ju det träningen går ut på! Trodde jag skulle ha ramlat av stolen innan 90 min men jag klarade att hålla mig på banan!

Var vasaloppsspinning! Och jag gillar sånt när man kan göra visuella bilder i huvudet på hur långt det är kvar av passet!

jag hade planerat att ut och promenera med barnvagnen, men blev inte riktigt så. Jag och Wilda somnade i sängen framför tvn och sen när vi skulle till ica regnade det så då blev det bilen ner.

Nu känner jag att jag är igång, träningen ska nu bli en vana igen! I love it!

2 kommentarer:

  1. Oj vad du är duktig =)
    Visst är det skönt att komma igång, är igång lite smått själv med. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Kan du skicka över lite motivation till mig är du snäll! :)

    SvaraRadera