torsdag, januari 20, 2011

älskade skrutta!


Har ni sett vilka fina bilder jag fått av Lisa på min Wilda? Underbara!

Hon är ju bara sååå underbar! Alltid glad och framåt! Man kan ju inte ens klaga när det blir nätter som inatt, då hon bestämmer sig för att äta varannan timme! Det leder självklart till en trött mamma, men det gör inget. Får hoppas att jag får sova lite mera inatt istället!







Idag har jag bestämt för att det ska bli en bättre dag igår. Ut med det gamla och in med det nya, igår var en dålig dag så idag blir en bättre dag! Jag och Wilda åker till jobbet och flyr hemmet några timmar! Jag är visserligen en trött Maria idag, men att få tillbringa all min tid med Wilda betyder allt! Har som mål att börja unna mig en solning i veckan, två en bonus! Solarium is the shit för denna kvinna vintertid, men har fått lägga det på hyllan, först pga graviditet och sen efteråt pga svampiga bröst. Men det ska det bli ändring på nu! Inget mera kritvit Maria!
Hoppas att ni får en trevlig dag, för det ska jag ha!

1 kommentar: