torsdag, januari 27, 2011

Vilken dag!

och oj så trött jag är!

Har varit i skolan idag, eller skola och skola- studiebesök i Katrineholm. Fick lite idéer till min uppgift inom industridesignen. Nu kommer nästa problem- hur 17 ska jag kunna cadda ihop "eländet".. Jag kan ju inte cad.

Elin ska få lägga in Solid i min dator så jag kan cadda hemma- så jag slipper krångla mig på trånga tåg och bussar för att ta mig till skolan och sitta där. Det kan hon fixa om två veckor, fram till dess kan jag skissa lite på min idé och sen se om inte Daniel kan hjälpa mig på lite andra förslag så man inte fastnar i ett spår, vilket jag är bra på när jag kommit på en idé! :)

Wilda har skött sig alldeles exemplariskt! Blev lite grinigt en stund under studiebesöket, men med lite tutte så blev hon mätt och nöjd.

Dock har jag märkt nu ikväll att det blev för mycket för henne så i helgen ska vi bara ta det lugnt. Imorgon blir det spädbarnsmassage och sen ska vi in till Daniels jobb. Han vill visa upp sin flicka!

Wilda har kommit på att man kan gå! Innan har hon nöjt sig med att stå och sitta.. Nu när hon står i knät trampar hon så när man ställer henne på golvet så går hon framåt- självklart med stöd, det är inget mirakelbarn jag har! :)

Nej nu ska jag nanna kudde, tillsammans med Himler och Tova. Daniel får sova en natt till utan mig bredvid. Säger han att han är sjuk så får han allt hålla sig till egen säng och det är ganska skönt att få 140 för sig själv. Iaf nån timme, innan W vill upp i sängen!

Natti natti gott folk!

1 kommentar: