söndag, januari 09, 2011

En helt vanlig söndag!

och idag är det en väldigt sliten söndag. Mycket för att jag gick och lade mig onödigt sent! Var ju film på tv, En riddares historia, som jag fastnade vid. sen när jag ville lägga mig och kolla klart på filmen så kollade självklart daniel på nåt annat!

Lillskrutt sov gott iaf! och länge. Hon fick komma upp i sängen i morse när det var dags för mat. Sen låg vi och myste lite innan vi somnade om båda två. vid nio vaknade vi igen och då låg vi och småpratade och njöt bara. när Lillskrutt jollrat i 40 min slog Daniel upp ögonen!

Annars har söndagen varit lugn! kollat på tour de ski och lite andra tv-program och tänkte ta mig en power-nap men självklart kom D då och lämnade W hos mig. så nej jag får vara trött ett tag till. Försöker tjata till mig en sovmorgon- där jag kan få sova ut ordentligt men får inte igenom det. lite surt, men a ja- vägrar han så gör han ju!

så för att inte försoffa oss helt och hållet gick vi ut jag och w. Är så roligt nu för w är med på ett helt annat sätt än tidigare! Nu sitter hon upp och tittar runt i omgivningen, sen när hon blir trött somnar hon och jag lägger henne ner. men nu är det korta sovstunder som gäller- man kan ju missa nåt! så på vår en timmes-promenad sov hon i tio min!

och nu ikväll blir inte många knop avverkade .Ska ta bort sista julsakerna så bär jag ut dem imorgon! Sen funderar jag på om jag ska avboka träningen imorgon och lägga den på tisdag istället. min rumpa mår inte alltför bra sen gårdagen och sätta sig på en spinningcykel lockar inte riktigt! eller ska jag ändra till bodypump? hmm, det tål att tänkas på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar