tisdag, januari 25, 2011

Nu är skolan igång igen!

Idag var jag in till Eskilstuna för att starta igång skolan! Industridesign 3 stod på agendan! Var faktiskt kul att starta igång en "Ragnarkurs". Bästa var "du finns inte med på listan" och sen senare "vad heter du nu igen".. :) Då har man koll. Men vid nästa pass finns jag med på listan. Nästa vecka kan jag börja åka tåg och buss till skolan och kan lämna bilen hemma, blir lite billigare då! :)

Kursen kommer innebära en RIKTIG utmaning för mig. Skriva exjobbsrapport och skapa en modell alldeles själv. Visserligen är det väldigt bra för då får jag ju kämpa för ett resultat och få en liten försmak på exjobbet som jag sen kommer att skriva på egen hand!

På torsdag ska gruppen till Katrineholm på studiebesök och då tar jag Wilda med mig. Orkar inte vara utan henne i så många timmar som krävs! Tar babyskyddet och bärselen med mig så går det nog bra! :)

Nej det här blir spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar