torsdag, januari 20, 2011

Full rulle!

Idag har det varit fullt upp och blev en "smacka i sig allt som finns-dag"...

Började med arbete i Viksjö som gick jättebra. Hon var sååå glad fram till att det var dags att gå hem, då blev det ledsna miner. Stackars stackars!

Sen när jag kom hem blev det att springa in på toa och vänta på att mannen i huset skulle bli klar. Hmm, hur kan man inte vara klar när man ska iväg nånstans när man går hemma och gör NADA? Ja du, det tåls att tänkas på! :)

Vi for vidare ner till svärmor och där blev det fika fika! Svägerskan med familj kom också över och W blir dagens idol, vad annars med mitt charmtroll?

Och slutligen blev det en tur till ica för att handla lite så man kan äta frukost imorgon och lite onyttig "färdiglagad" mat till nu ikväll! Inte konstigt att jag är fet om man fikar fikar fikar hela dagen och sen färdiglagat på kvällen. Nej då, skämt och sido- engångsföreteelse och ja det är heeelt ok nån gång ibland.

Imorgon blir det spädbarnsmassage så då tar vi en promenad till centrum och sen på lördag blir det ZUMBA och på söndag är det dags att påbörja uppbyggnaden av bålstabilitet och bäckenet genom PILATES! Så några kalorier lär det iaf brännas. Självklart vill jag gå ut på lite promenader under helgen med! :)

Hoppas att ni haft en bra dag ni med! :)

1 kommentar:

  1. Klart det är HELT okej ibland! :) Maria, du är jättefin! Synd att du inte ser det själv bara.. Jag har fått värsta semmelsuget jag..
    Pilates? Där sa du något jag helt missat. Yoga! Det lär nog tom Vendela kunna vara med på om jag kör kortare pass! Måste prova i helgen tror jag. :)
    Ha en bra fredag!

    SvaraRadera