söndag, januari 16, 2011

Sökes: Gardindekorationer

Är det någon som vet var man kan få tag på gardindekorationer?

Såg i nåt inredningsprogram för längesen att de fäste typ fjärilar på gardiner med hjälp av säkerhetsnålar. Nu är jag ute efter liknande till Wildas rum. Har du nån aning om var man kan finna något liknande? Fjärilar är kanske inte det jag söker, men allt är av intresse.

Har tänkt ha vita gardiner med dekorationer på om man hittar några vill säga! Vi har ju hittat tapeter vi vill ha och jag önskar ju att börja möblera ordentligt där inne så hon kan trivas när det väl är dags att "flytta in". Jag har lite planer på hur jag vill att det ska se ut och nu är det gardiner jag letar efter.

När Daniel har två fötter att använda igen ska garderoben ut i W:s rum och då får man genast mera med plats. Nu har vi ju Daniels gamla garderob där hyllorna ramlar isär bara man tänker tanken på att röra garderoben, så den ska få äran att flytta till tippen. Och först då kan man dekorera ordentligt. Fram till dess kan jag fundera hur W ska få det möblerat. Jag vet vad jag vill ha i rummet- nu ska bara bästa möjliga möblering fram! :)

2 kommentarer: