onsdag, januari 26, 2011

En bättre dag idag!

Ställde mig på vågen, som jag gör många dagar i veckan. Vågen visade + men tänkte att det kanske har att göra med att jag fått behålla maten sen i lördags. Istället plockar jag fram måttbandet som visade trevligare resultat! Midjan, där jag är som smalast visar att jag nu är smalare än när Wilda flyttade in i min mage! Men magen har 7 cm kvar tror jag, kommer inte riktigt ihåg hur stor jag var just där jag är som tjockast, men 7 cm är det iaf minst! Men visade på 3 cm minus sen förra gången jag mätte!

och apropå vågen så visar den ju minus jämfört med 1.5 vecka sen. då vägde jag 2.2 kg mer så jag har nog tappat ändå trots att jag nu gått upp lite efter magsjukan, har gått upp 0.8 kg så det är ju helt okej!

Hade tänkt åka och träna idag men nu är det Daniels tur att krama toastolen. MEN jag tror inte att det är min magsjuka han åkt på för han är pigg och mår bra i övrigt. För hans del tror jag på matförgiftning. Han gjorde kyckling i ugn igår och köttet var rosa! Jag åt mini minimalt av den mat han serverade, typ ris och sås för rosa kyckling äter man inte! Men han åt.. Så där är nog orsaken för hans del.. Kanske tar W med mig till sats och tränar i gymmet istället för att köra ett pass! Det visar sig..

Nu ska vi iaf ut på tokerier. Kl 12 blir det träff med några ur föräldragruppen. Då ska vi först luncha för att sen ta oss upp till öppnis på lite bebistid! Idag är det för barn mellan 0-12 mån... Sen när det är slut vid 15 åker vi till Jakan då jag ska klippa mig kl 16. Så idag är det full rulle!

Ha det king! det ska vi ha!

1 kommentar:

  1. Du borde slänga både vågen och måttbandet åt skogen, det låter inte sunt det där beteendet :'(

    SvaraRadera