onsdag, januari 12, 2011

Dagens träning!


Ja vågen visade ju inget bra resultat... Det var tydligen inte bra att träna tre dagar förra veckan OCH äta nyttigt! Innan jag drog igång förra veckan så hade jag levt på skräpmat och gått på en och annan promenad och samtidigt tappa i vikt. Nu visade vågen +1... Så nej det var inte roligt. Men men...
nya tag idag! För på agendan stod det BODYPUMP!
Jag orkade lite mer än tidigare och snart kan jag börja lägga på lite vikter! Nu är jag pinsamt svag! Ska köra ett pass till med samma vikter som nu och sen lägga på lite smått. Ska fokusera på teknik framför viktökning! Sen hoppas jag på att jag lyckas med det.
Nu är frågan om jag ska köra spinning imorgon eller om morgondagens arbete kommer göra mig trött!
Spinning eller vila, det är morgondagens fråga- eller ja, promenad blir det iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar