torsdag, januari 13, 2011

God dag yxskaft!

Ibland är man trött och ibland är man så trött att huvudet fortfarande är kvar nere i kudden fastän man är uppe på fötter. Som i morse t.ex...

Jag gick upp och förberedde frukost, kände för lite varm choklad då jag höll på att frysa häcken av mig här hemma trots sovkläder på! Jag gjorde som jag brukar, tror jag - tar ett glas, fyller upp med mjölk och stoppar in i micron... Plockar fram min övriga frukost när jag hör "kraaas".. Vänder mig om och tänker "vad river katterna ner nu då?" .

Efter tre min går jag tillbaka och öppnar luckan på micron och ser... ett TRASIGT glas. Kollar runt men ser ingen mjölk! God morgon MARIA, du glömde hälla i mjölk i glaset!!! God dag yxskaft!

Det var bara att påbörja processen och hälla i mjölk denna gång.. och ja- mjölken blev varm och inget trasigt glas! HAHA.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHHAHA du är underbar!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. hihihi åh det låter som något jag skulle kunna göra! =)
    Kram!

    SvaraRadera