onsdag, januari 26, 2011

Det sa bara svisch!

och så var dagen nästan över!

Dagen började med att göra sig i ordning Sen ner till centrum för att möta upp tre fina mammor! Vi skulle luncha och därefter gå upp till öppna förskolan.

Vi lunchade nere på "nya" stället i centrum. Sen vid 13 knatade vi upp till öppnis och där var det ett gäng ungar! :) Wilda gillade det till en början, men vid 13.30 var det dags för mat och sen slocknade hon. Så sångstunden kl 14 fick jag sitta själv och titta på när mammorna och barnen för fulla spjäll pysslade med! Men det såg mysigt ut, kanske ska gå dit på onsdag för att försöka pricka in sångstunden. :)

Vid 15 gick vi ifrån öppnis och in på ica för att köpa glass till mannen i huset! Sen åkte vi vidare jag och Wilda! kl 16 hade jag tid för klippning och det gick alldeles galant. Wildis var hos sin moster under tiden!

Efter klippandet letade vi efter lite kläder. Wilda måste ju vara fin efter dopet så det har vi fixat och jag köpte lite leggings så jag kan överleva min garderob. Har även köpt 3 kjolar.. :)

Imorgon åker vi till Eskilstuna! Då är det dags för studiebesök i Katrineholm!

Det var min dag, hur var er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar