lördag, januari 01, 2011

2011

Det är 2011 idag!

I år blir jag 27 år! I år kommer jag ha varit gift i ett år och mitt första barn får fira sin första födelsedag! Vi här hemma firar ju lite varje dag för att hon blir äldre, utvecklas mer för var dag och hur underbar hon är! Vår WT! Vår älskade WT! Min man kommer bli 32 år i år! Tiden springer faktiskt iväg och jag skulle gärna stanna upp om det hade gått! Vi var 15 och 20 när vi började prata på skunk, vi var 21 och 25 (Daniel skulle fylla 26) när vi träffades för första gången! i år blir vi 27 och 32!

Jag hoppas på ett bra 2011! Ett lyckat 2011! Att vi får må bra, känna oss lyckliga, ha allt på det "torra".. Sen hoppas jag att jag ska komma ett steg närmare examen- måste ta tag i eländet snart, går inte att skjuta allt under mattan hur länge som helst!

W har varit lite ostabil idag, som väntat! Hon blir alltid det när det blir konstigheter i rutinerna, dvs de faller bort! Men det får man ta- då lär man sig att rutiner är viktigt för ens älskade lilla Lillstrumpa!

Gott nytt år kära vänner! Tack för alla lyckönskningar iom nyåret- jag önskar er detsamma, även om jag kanske inte svarat på era sms! Ibland finns det viktigare saker för en än att svara på sms! :) Ja jag har börjat lägga undan mobilen alltmer! Nu är det bara datorn kvar!

Och ja, jag har tre nyårslöften jag vill lyckas hålla! Ett är enkelt, det andra är något svårare och det tredje kan vara både lätt eller svårt beroende på vilken tur man har! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar