onsdag, januari 19, 2011

Bad hair day

Säger man ju om håret. och ja mitt hår är en katastrof, men det blir det ändring på nästa vecka! Då kommer lönen så då ska jag färga håret och sen klippa mig. Har även börjat fundera på om jag ska färga mörkt, men har haft blont i 16 år så ska man våga?

Men idag skulle jag inte skriva om håret... Utan nu om övriga dagen som har varit riktigt piss ur mina ögon sett.. Allt som hänt har varit piss. Undrar om det är en försenad pms eller vad det är! Daniel öppnar truten och jag fräser tillbaka- trevlig fru han har gift sig... Jag spyr galla överallt känns det nu, men jag orkar inte!

Rent generellt mår jag ganska bra nu. Men just idag har det varit pest..

Snälla svärmor kom över med min jacka ikväll, men innan har jag skällt massor på Daniel för att jag inte kommer i mina jackor han tyckt att jag ska ha på mig.. Ja jag är FET och får inte på mig mina kläder. Måste gå i kjol och leggings varje dag för att jag inte kommer i mina kläder. Tröjor är inga problem, men underdelen av kroppen vill också ha kläder! Jag har inte ens ett par dugliga mjukisar längre.

Men ikväll drog jag iväg och tränade och ja kritisk som jag är just idag tyckte jag inte om att se fettot i spegeln som mötte mig både från sidan och framifrån... Men en bättre dag så ser jag en "rund och nybliven mamma", idag såg jag ett fetto i spegeln. Så nu måste jag ta tag i det hela ännu hårdare. Men samtidigt hålla det på en "lagom" nivå. Men nu blir det skärpning här hemma!

Nej nu får det vara slut på gnäll, Lillfia vill ha mat! och sen blir det dusch!

Natti natti på er!

1 kommentar:

  1. Till och med det där inlägget är annorlunda - du är liksom arg över dina känslor inför dig själv och inte som förr :)

    SvaraRadera