söndag, januari 23, 2011

Gårdagen bjöd på magsjuka!

I fredags skämtade jag och Daniel att lite vinterkräksjuka skulle inte skada för då snabbantar man ju.. Ja jag vet att det bara är matinnehåll och vätska som försvinner, men vi skämtade lite om det.

Igår skulle jag iväg och träna men vaknade av att jag mådde illa och hade ont i magen. Det blev ingen träning. Istället blev det krama toastol som aktivitet! Och i värsta fall sitta på toa med spyhinken framför! Sen var jag sliten.

Sov mest hela dagen, sprang på toa och kramade hinken! Först på eftermiddagen blev det en "varma koppen". Två timmar senare kom den upp igen. På kvällen blev det lite pasta och pastasås, det fick jag behålla.

Låg och halvsov sen resten av kvällen i sängen och kände hur ont det gjorde i höften- klarar inte av liggläge och sittläge för länge!

Ställde mig på vågen i morse och ja snabbantning var det iaf, -3.5 kg. Men de går man ju tyvärr upp på en gång. Kan ju hoppas att det hänt lite under veckan så man inte går upp allt. :) Dvs att jag gått ner nåt hg under veckan så jag inte gått ner 3.5 som det stod.

Idag blir det en innedag! Ska vädra ur sovrummet och göra ren badrummet så alla bacislusker försvinner. Ska även ta ett bad med världens finaste flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar