söndag, januari 16, 2011

Lik mamma...

men söt ändå!


En sak är då säker, håret har hon fått mig- bara att se på afrokrullet! :) Mammas lockar, mammas hår! så nåt har hon fått från mig, det är inte BARA Daniel över henne. haha. Som min granne sa "hoppas hon har fått ditt hår för det är så fint". Tack säger jag, men ja jag håller med. haha.

Ibland går det även bra att sova själv, men då ska både filt och "brottis" vara med.. Daniel har döpt hennes nalle till Brottis efter att W och nallen hade brottningsmatch.. haha. Sen ska man gärna ligga i amningskudden. Då funkar det alldeles ypperligt att sova i sin egen säng!


Men nästan alla ser bara likheterna med pappa! Men vad gör det när man är söt som socker? :) Min lilla skruttunge!


3 kommentarer:

  1. Jag har ju visserligen aldrig träffat Wildas pappa, men jag tycker man ser klart att hon är din dotter även om jag inte kan peka på vad som är likt! :) Supersöt är hon!!

    SvaraRadera
  2. Mycket hår! Jätte fint! Känns som om Isaks hår inte växer. :-)

    SvaraRadera
  3. Men jösses så söt!! =) o så mycket fint hår! Albins hår växer lite på sidorna, o lite fjun kommer nu på hans kala fläck i bakhuvudet =D

    SvaraRadera