måndag, februari 28, 2011

tuttar tuttar tuttar överallt!

som Dökött sjunger.. men nej, nu blev det ju fel!

Just idag ska det stå "munsår munsår munsår överallt".. för ja de är ta mig 17 överallt! Kände i lördags att jag skulle få munsår då mina läppar var snustorra och hur jag än smorde och hade mig så sved det pga att de var så torra!

I morse kände jag att det höll på att blossa upp så in på apoteket och sen har jag smort smort smort där det stuckit. Nu ikväll kände jag att det inte bara är på ETT ställe.. Utan 7!!! På underläppen, tre ställen på överläppen, på näsan, i näsan och mellan näsan och överläppen! Det är många år sen sist jag såg såhär hemsk ut!

Bara att bita i det sura äpplet och inse att min kropp klarar inte av först magsjuka, sen influensa och nu förkylning inom loppet av en månad. Utöver det så är det amning! Ja ja, om två veckor ser jag ut som en människa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar