tisdag, februari 15, 2011

Nytt "anfall" med krokodiltårar!

Igår efter jobbet vaknade W till liv efter bilturen och var då otröstlig. Precis lika som i torsdags. Den här gången var papps hemma så han fick hjälpa till att trösta, men det var svårt! Först bytte vi blöja, tröstade, gav mat, tröstade, tog tempen.. Efter 40 min lugnade hon dock ner sig! Efter ytterligare 10 min var hon åter sitt glada jag! Vi undrar vad det beror på och nästa gång ska jag analysera om det är nåt jag ätit som inte är bra för hennes mage, men om man har ont i magen- borde det itne hålla i sig längre då? Eller kan det vara något hon ätit? Igår fick hon prova majskrok för första gången!

Sen firade vi lite alla hjärtans dag här hemma. Daniel fick kalsonger av mig (han klagar alltid på att jag slänger hans kallingar) så tyckte att det var "lagom" att ge. Wilda fick två böcker, en ros och en leksak av oss! och jag fick en tröja, ett par trosor och en ros...

Idag har vi varit på föräldraträff jag och W... Vi gick igenom infektioner och det var bra att gå igenom faktiskt, då har man lite koll när det väl slår till! Tyvärr var vi bara två som var där, jag och Helén! Var resten var kan man ju bara gissa sig till! :)

Nu ikväll har jag och W haft lite myskväll i soffan! Papps har varit på hockey så honom såg vi tidigt i morse och sen vid 23.30 när vi hämtade honom!

Imorgon blir det öppna förskolan och på kvällen ska jag träna och kanske sola lite! :)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Ååååååååååååååååh sola!!! Sola har jag inte gjort sen i början av aug! Skulle behöva sola några ggr, skulle känna mig både fräshare och piggare!

    SvaraRadera