måndag, februari 21, 2011

nu blir det åka av!

Jajemän, ikväll blir det spinning! Det ni! Det var väldigt längesen och som jag saknat det.

Sen blir det pump på onsdag och spinning på torsdag. På fredag åker jag till Dalom och då blir det ingen träning, men ska ut med barnvagnen då hade jag tänkt! :)

Så ikväll blir det spinning, tuffaste passet på Bålsta och kul som 17 ska det bli!


Just det, våra canvas är uppe- kanske har berättat det redan? och som jag älskar dem! Vill beställa fler men har ingenstans att sätta upp dem. Skulle vilja ha en bild till från bröllopet, men får se om mannen går med på det!

Spinning, here I come! Sen sola om solarierna är lediga.. och imorgon är det skola igen, har börjat lite smått på rapporten. nu måste jag få cad i datorn så jag kan börja med projektet på riktigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar