onsdag, februari 02, 2011

Hur funkar det?

Idag har jag suttit och knappat lite på photoshop och ja jag vet INTE hur det fungerar. Men jag tänker sitta och knappa lite på kvällarna så kanske man kommer på hur det funkar. Gjorde ett första försök till en ny Header, men ja- det är inte riktigt som jag hade tänkt mig, men en god början. Sen skulle jag vilja ha bild över hela sidan, dvs lika bred som texten under men det har jag ingen AAAANING om hur man gör.

Ja du, jag har aldrig pysslat med photoshop, men nu när det följde med datorn som jag köpte i höstas måste jag ju lära mig! Daniel kollade och frågade vad det var och när jag förklarade fick jag svaret "då måste ju jag sitta där hela dagarna och ta reda på hur man gör". Han gillar sånt- nu kanske vi kan lämna paint bakom oss. haha. för paint, det kan jag iaf! HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar