tisdag, februari 01, 2011

Min envisa skrutta!

Lillfia är idag sååå envis! Hon vägrar sova fast hon är så trött! Det är nästan så man får ont i hjärtat när hon kämpar för att hålla sig vaken!

W följde med mig till skolan idag så blev nog för mycket stoj och hej så på torsdag får jag sakna henne, det är bättre att hon har det lugnt och tryggt än att jag mår bra av att ha henne vid min sida!

Igår satt jag och Daniel och tittade på bilder från när W kom till oss. Det är ju inte samma människa! Eller ja, det är klart att det är men förändringen är ju sååå stor! och tiden springer ju iväg! Helt galet verkligen!

Men en trött fia är en underbar fia, trots massor av gnäll och lite tårar! Man vet ju att till slut trillar ögonlocken igen oavsett om hon vill eller inte! Just nu ligger hon i sin pappas famn- har fått lite flaska för att inte behöva anstränga sig att äta (hon är inte bara trött, hon är lat också), men nu verkar det som att hon slagit igen sina blå!

älskade unge! Finns ingen finare än W!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar