torsdag, februari 03, 2011

Ja så är den här dagen snart slut. Hade planerat att träna ikväll men jag orkar verkligen inte så får kompensera det hela med bodypump imorgon, zumba på lördag och pilates på söndag.

Iaf så ringde kl 5 i morse så det är en del av orsaken att jag är så trött nu. En annan orsak är att jag låg och kollade på "Kvällsöppet med Ekdahl" innan jag släckte ner.

Sen var det skola på förmiddagen och Wilda hängde med. Efter skolan blev det att åka till Västerås för att möta upp fina Odd och hennes ungar Eivin och Vidar! Så fina så! Dock hade jag lite svårt att höra vad E sa, men det var för att han var envis med att ha hela munnen full i napp!

W har skött sig exemplariskt hela dagen! Glad och helt underbar! Däremot är det ju en massa gnäll och ledsna miner nu på kvällarna, men tror att det är någon utvecklingsfas det handlar om!

Hemvägen då.. Ja självklart sköter inte SJ sitt uppdrag. Det var ersättningsbuss som gällde! och jag blir ju sååå åksjuk när jag åker buss så det är också en anledning till att det inte blev nån träning! fy vad illamående man blir av att åka runt i en buss!

Men imorgon är det fredag och fredagar betyder spädbarnsmassage! :) Sen funderar jag på att baka lite eller ta det på lördag eller söndag. Det nalkas ju dop här nästa vecka! Wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar