fredag, februari 04, 2011

Fötterna, ens nya leksaker!

W upptäckte höger fot förra veckan och efter det har den varit väldigt intressant. Nu i veckan har hon även hittat vänster fot så nu är det jätteroligt att sitta alldeles själv, utan någon form av stöd och leka med fötterna!

Dessutom har hon börjat lära sig att parera tyngden när hon håller på att ramla över så hon finner balansen igen, det är jättekul att se faktiskt! Tänk att min lilla fina W har blivit så stor! Nästa vecka blir hon fyra månader!

Skönt även att hon är så lugn emellanåt! Nu ikväll har jag haft problem med min mage, som vanligt när min inflammation är på väg tillbaka. Inte kul alls! Men samtidigt vill jag inte äta mediciner, men blir nog så illa tvungen här framöver! Så första halvan av kvällen tillbringades på toaletten. Men det är bra, då vet jag ju vad som väntar...

Har jag något annat att förtälja? Jo det var spädismassage idag också! Wilda hade fullt sjå med att titta på de andra bebisarna så det fanns ju inget utrymme att mysa av massagen! Ska ta det nån dag här och se om det blir bättre om man är ensam!

Nej nu är det snart natti natti. Ska ta W under armen och nanna kudde, men tvn får köra sitt fredagsrace först innan vi släcker för natten! :)

ha det bra gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar