måndag, februari 07, 2011

Första riktiga jobbdagen!

Idag drog allvaret igång igen. I fortsättningen kommer jag jobba på måndagar! Sen är det skola på tisdagar och torsdagar i 7 eller 8 veckor till! From måndag kommer mannen i huset vara föräldraledig på måndagar! Helt underbart!

Det var dock jobbigt att vara ifrån W så många timmar, 6.5 timmar blev det totalt, jag är inte van!!! Men när jag kom hem blev det massa mys! Hoppade tom kvällens träning för att mysa lite, älskade flicka!

Imorgon är det dags för möte med prästen. Jag och W kommer knata ner till kyrkcentrum då mannen självklart dubbelbokar det hela så han följer inte med. Sen ska jag försöka köpa "lagom" mycket rosa band till klänningen hon ska ha på söndag.

På kvällen ska jag träna! Det har jag lovat mig själv! Jag vill jag vill jag vill! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar