söndag, februari 20, 2011

Söndag och babysim!


Idag när pappa var iväg till väsby så tänkte jag att w kunde sitta i babysittern, men w ville annat! Varför använda ryggstödet när jag kan sitta själv? Det är nog dags att ställa undan babysittern till kanske ett framtida syskon!

Sen på eftermiddagen var det dags för babysim. Var bara jag och W som åkte ner men gick ju bra ändå! :) Missade ju förra veckans lektion, men visade sig att det hänt en liten olycka så vår lektion var inställd, istället får vi ta igen den om några veckor. Så där blev det ju verkligen tur i oturen! :)

Jag ansåg att W skulle orka lite babysim trots sin förkylning för hon har varit pigg hela tiden.. Pigg och glad! och det var hon även idag när vi badade. Lite kinkig på slutet bara när hon svalt halva bassängen, då flöt vi runt på rygg istället och myste! :)

Nu ikväll har hon sovit massor, hårt att bada men har precis vaknat så snart kommer det vara fullt ös igen. :)

Vad jag älskar denna flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar