söndag, februari 13, 2011

Wilda dop 110213


Helt fantastisk dag och bästa W skötte sig alldeles exemplariskt! Söt som få var hon ju med! mammas flicka! Hon hade fullt upp med att spana in prästen, titta på kyrkan och altaret och alla målningar som fanns. Sen var det ju en och annan gäst man kunde spana in!



Efter att vattnet lagts på huvudet blev hon jätteledsen men när nappen kom in i munnen blev allt bra igen! :) Och strax efter var det dags att spana in "publiken" igen... :)
W fick massor av fina presenter med! Ska spana in de ordentligt imorgon när vi ska gå igenom dem, ikväll är både jag och Daniel helt slut. Har varit en del planering och fix och doningar så allt har hamnat i skymundan, dvs oss själva!
nu sover W så då passar vi på att ha lite myskväll!
Underbara W, som jag älskar denna söta underbara fantastiska flicka! Hon imponerar mig VARJE dag många ggr per dag!! :)

1 kommentar:

  1. Imorgon får du mina bilder på posten! :)
    Jag slängde med de "gamla" Wilda-bilderna också, så du har dem i original!

    SvaraRadera