onsdag, februari 02, 2011

Uppvärmning!

Har velat förnya min header ett tag, dvs få en ny och fräsch header som speglar den Maria jag är idag.




Så idag har jag gett mig in i photoshopvärlden! Första försöket blev som ovanstående, men blev inte riktigt nöjd utan gjorde ett nytt försök och resultatet blev den bild som är nedanför!



Jag blev faktiskt ganska nöjd, än mer när det är JAG som gjort den! :) Jag kan inte datorer och står för det så när det är dags att försöka mig på något nytt kan det bli många svordomar, men idag blev det experimentering... och det gick ju faktiskt ganska skapligt! Så nu har jag gjort mina första header på egen hand! Och jag betonar, EGEN hand!
Jag kommer fortsätta med photoshop- lära mig vad det har att erbjuda. :)
Så vad tycker ni om min nya header? Både positiv och negativ kritik mottages! :) Men snälla, lämna inga anonyma kommentarer- jag vill gärna veta vem som tycker vad!
och en sak till.. att den är stor- ja det har jag också reagerat över, men hur gör man den mindre? =)

3 kommentarer:

  1. Headern blev jättefin!! Bra val av bilder, fin bakgrund. Den känns romantisk och harmonisk! :)
    Däremot är den kanske lite stor? Och om du zoomar ut så ser du att bilden på dig/daniel är några pixlar högre än den på Wildagullet :P

    SvaraRadera
  2. Det där med pixlar vet jag inte hur det fungerar.. Det jag vet är att den på mig och Daniel är tagen med systemkamera och Wilda med vår digitalkamera! :) och hur förminskar man headern? Du kanske vet hur man gör! :)

    SvaraRadera
  3. Kanon fin tycker jag. Bra jobbat!

    SvaraRadera