tisdag, mars 01, 2011

God morgon kl 02?

Underbara tisdag blev väldigt tidig! Kl 02 vaknade lillFia och ville äta mat! Och självklart fick hon det då hon somnade ganska tidigt igår, det jag däremot inte hade räknat med var att hon inte tänkte somna om! kl 05 slog hon igen sina blå men då hade min klocka redan ringt i 15 min!

Upp och hoppa, W sov vidare i 20 min innan hon slog upp sina underbara ögon igen. Trött och mosig men hon ville inte sova mera.

Sen var det skola för oss och jobb för mannen! Och en envis flicka har jag som INTE vill sova! Korta powernaps går bra men inte långa stunder. Så sen kl 02 inatt har hon kanske sovit en timme allt som allt! Jag tog 20 min i soffan nu under eftermiddagen! Jag är rätt trött jag med!

Imorgon får vi se om vi går ner till öppna förskolan eller om vi stannar hemma, beror lite på hur Wilda är i humöret. Hon lär ju vara rätt trött och sliten efter den här långa dagen!

Nej nu ska jag nog pallra mig in i sovrummet! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar