fredag, mars 11, 2011

Wilda 5 mån!

Tänk vad tiden går fort! Från jättemage, till liten bebis till min Wildis idag som sitter själv, springer i gåstolen, ålar bakåt, rullar runt och sträcker efter saker och ting!




Tänk vad mycket som har hänt dessa fem månader! Min fina fina Wildis! Hon har varit stark hela tiden men att sitta vid tre mån ålder är ganska tidigt... I övrigt är hon ganska "vanlig" i utvecklingen!
Jag är så stolt över min tjej! Det är så stort det som händer! Nu har vi även snart gjort klart Wildas rum så om en månad eller två flyttar hon in i eget rum! Älskade lillfia!



Vi var in på akuten i onsdags och då vägde hon 7765 g så hon växer och frodas och valkarna blir bara fler och fler! :) De kunde utesluta epilepsi iaf och sa till oss att en gång är ingen gång, även om det blev två för oss. Så om två mån blir det uppföljning! Om det inte blir fler skakattacker så avslutas hennes utredning...
Vi har även bytt till sittvagnen och OJ vad hon njuter! I vanliga fall sover hon 10 min i stöten i liggvagnen.. Idag har hon sovit först 2 tim och sen nu på kvällen blev det 2 till innan jag väckte henne- jag vill gärna sova inatt också!
Älskade Lillfia, nu fem mån gammal! Var tar tiden vägen? Kan man ta time-out? Jag hänger inte med!

1 kommentar: