tisdag, mars 29, 2011

Tröttmössa!

Idag är vi trötta. och det tackar vi Wilda för som bestämde sig för att gå upp kl 2.30 är fullständigt normalt en tisdag som denna!



Det var jobbigt att köra till E-tuna för redovisning. Fram kom vi iaf!



Redovisningen gick bra. Tyvärr har jag inga större förhoppningar om bra betyg, inte om man tittade på alla andra modeller! min var ju dessutom fel, helt tvärtemot cadfilen jag arbetat efter. Men en sak har jag lärt mig, bättre vinklar leder till lättare fräsmodeller, varje del denna gång fick delas upp i fem bitar och nånstans där gick det snett. Borde bli godkänd iaf, eftersom jag lämnar in både cadmodell och rapport idag...



17.30 idag slog jag och Wilda ihop våra blå och tog en tupplur. Wilda sover än så jag tror att det är för natten!



Imorgon om vi vaknar tidigt (borde vi göra eftersom W somnade redan 17.30) ska jag ringa till bvc och byta sköterska. Sen ska vi till öppna förskolan på eftermiddagen. Wilda är värd att få lite roligt nu när hon hängt med mig i skolan i två månader. Så nu ska vi lägga ALL fokus på lilla W!



På torsdag ska vi in till stan och träffa lite oktoberbebisar... Wilda ska få träffa Vendela igen, hennes favvo i gänget!



Nej nu är det snart dags för mina desperata husfruar.. I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar