lördag, mars 05, 2011

så var det helg!

Jag har konstaterat att jag inte gillar helgerna! Vi är en familj, vi ska längta till helgerna men i den här familjen så gör vi ingenting tillsammans när det nalkas helg. Är vi hemma är vi i olika rum, har vi något planerat är det på olika håll..

Nej det här funkar inte- det måste ändras på innan jag blir galen! jag vill leva som en familj även på helgerna!

Inte nog med det så är Wilda krasslig. Hostar jättemycket, nyser, snoren rinner, rosslar när hon andas, äter inte lika som förut, men hon är pigg... Lite mer gnällig bara. Så vi kör vidare på vad vi börjat på, näsdroppar, sova i vår säng och avvakta! Jag sover som en kratta nu när hon är krasslig, men bättre det än att hon gör det!

Natti natti på er vänner. Här blir det sängen så fort filmen är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar