lördag, mars 12, 2011

Ostabilt...

känner mig väldigt ostabil i humöret. Det är inte roligt alls!

Jag är ledsen och förbannad över min kropp. först för att mensen är sen... En vecka dessutom och nej ingen graviditet, så mycket vet vi... Fast den kanske inte kan kallas sen utan oregelbunden. Det tyder dock på ägglossning i dagarna- hur nu DET går ihop? Sen har jag gått upp två kg den här veckan. Jag känner mig stor och otymplig! och sen denna mensvärk!

Sen är jag lite ledsen över att jag inte kunnat träna den här veckan, men jag måste ju prioritera Wilda om hon är dålig, vilket hon har varit eftersom vi varit på akuten tre ggr inom loppet av en vecka! Men vi har varit ute och gått varje dag så det är ju alltid något.

Sen är jag stressad pga industridesignen. HUR ska jag bli klar på två veckor? Måste först boka handledning så jag får godkänt och kan köra igång i verkstaden! Elin, har du tid att ta hand om lillskrutt nån av dagarna i veckan? Eller nån halvdag?

Sen är jag lite dum som är ledsen över att Wilda växer så fort. Idag har jag tagit bort tre par byxor i stl 68. Var tog min lilla bebis vägen? Jag saknar första tiden men självklart älskar jag dagarna jag har med min fina fina Wilda.

Det känns så fånigt att känna såhär. Jag har ju det jag VILL ha, min familj, mina katter, hus, bil, mammaledighet... Imorgon är en annan dag, imorgon är en gladare dag! och förhoppningsvis kommer mensen!

2 kommentarer:

  1. Vet inte om förra kommentaren kom fram så jag testar igen. Mitt lösenord är: hallonsaft
    Hoppas allt blir bra med Wilda och att de hittar varför hon skakar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Min mens är också helt fucked up. Senast var den två veckor sen och detblev dubbel ägglossning innan något kom igång. Sen när den väl gjorde det trodde jag att jag skulle dö av mensvärken.... Funtime.

    Kram på dig i alla fall! Du är grym som orkar gå ut och traska, gissar ju att det även hos er är en hel del skitväder...

    Försök ta det lugnt så du inte går sönder.

    SvaraRadera