fredag, mars 18, 2011

Beach 2011?

Jag mår rätt piss över hur jag ser ut just nu... dubbelhakan har kommit tillbaka! :( Ser gravid ut, typ som i vecka 20... Kanske tom. v 25... Vågen pekar uppåt, måttbandet vågar jag inte ens fundera över...

Har börjat planera min våg. Ska försöka övertala Daniel att jag ska få tillåtelse att köpa "Reebok (vet inte hur man stavar) EasyTone"... som jag kan ha när jag och W är ute med vagnen. Har en plan att försöka promenera två timmar varje dag och träna tre dagar i veckan, MINST! Sen ska jag bara äta kolhydrater till frukost...

Jag orkar inte se ut såhär, jag mår skit rent ut sagt!

och det här med "man rasar i vikt av amning"... Ja var då nånstans? Det har gått fem månader nu och jag började med barnvagnspromenader när W var tre dagar och var på gymmet när hon var tre veckor...

Bitter? Ja lite..
Göra nånting åt det? Ja, sommaren är på intåg och jag har panik!
Funderar för övrigt att köpa nån kroppsstrumpa så jag inte behöver visa upp den här förbannat randiga kroppen när det nalkas strandsäsong....

4 kommentarer:

  1. Här är en till som mår skit. Har varit fet i två år nu. Och jag gick UPP när jag ammade. Nu ammar jag inte tvåan så lite resultat av mitt powerwalkande hoppas jag på. Men mitt sockerberoende är svårt...

    Nån beach 2011 har jag svårt att tro på.

    SvaraRadera
  2. Har inte heller gått ner ett gram av amningen.. Orättvist!

    SvaraRadera
  3. Gunman.. Jag blir så ledsen över det du skriver, av två anledningar. Du har verkligen kämpat och förtjänar resultat därefter - samtidigt hatar jag ätt du känner så här inför dig själv. Finns det något JAG kan göra för dig?

    SvaraRadera
  4. Kanske börja me o söka upp en psykolog för ditt sjuka beténde..
    Hur ska din unge kunna må bra när du håller på som du gör..

    SvaraRadera