onsdag, mars 23, 2011

Tär på krafterna

Har varit i skolan hela dagen. Har förberett lite inför mitt modellbygge. Finns ju inga frästider så imorgon natt ska jag sitta i skolan och fräsa. Vet INTE hur jag ska kunna köra hem på fredag. och sen vara pigg på det!

Älskade syster har varit snäll och tagit hand om min Lillfia medan jag sprungit runt en massa!

Nu kl 23 ska jag tillbaka till skolan och ta bort mina plastdetaljer och starta igång de sista. Sen imorgon på dagen ska jag förbereda inför nattens fräsande. Hankipanky ska hjälpa mig så jag kommer igång och kan fräsa på egen hand under natten.

Så nu är frågan, hur ska jag vara vaken HELA natten? och sen pigg och alert med Lillfia på fredag morgon. Det lutar åt att jag får ställa in fredagsfikat med tjejerna inne i stan. Riktigt surt då jag sett fram emot det länge och än mer nu denna vecka då W hamnar lite i kläm när det gäller lek och aktiviteter. Skulle vara så roligt för henne att få träffa lite kompisar! Om jag orkar kommer jag åka in... Men just nu lutar det åt att chansen inte är så stor!

Nej nu ska jag förbereda mig för en tur till skolan!

Ha det king
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar