torsdag, mars 24, 2011

Hopplöst uppdrag!

Klockan är mitt i natten, fräsen är på och plastmaskinen likaså! Här ska det byggas detaljer inatt.

Wilda och Elin är på promenad. Jag har så dåligt samvete både för wilda men även Elin. Wilda kommer inte till ro och det förstår jag till fullo då det inte är lugn nånstans i skolan. Nu är jag visserligen ensam här och går det bra? Nej hon kommer inte till ro ändå. Sovtiderna är som bortblåsta och jag mår dåligt över allt jag utsätter henne för.

Sen är det systeryster med. Hon har bjudit till så oerhört! Hon har hjälpt mig med Wilda och gjort både det ena och det andra! Och nu inatt håller hon mig sällskap istället för ligger hemma och sover och laddar för mattetenta.

Imorgon ska vi iaf hem! Och jag längtar! mannen i huset ska få hjälpa mig att få fart på modellen jag bygger. Jag själv ska skriva rapport och rendera bilder inför redovisningen. Det här har nog varit det värsta projektet hittills. Så mycket och sen enskilt projekt. Hade varit alldeles perfekt om man var två och två som jobbade. Men iaf, jag ska göra så gott jag kan!

och i helgen ska Wilda få så mycket mys, lek, bus och annat skoj så ni tror inte!

Åh vad jag längtar hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar