onsdag, mars 30, 2011

UNDERBAR onsdag!

Alltså den här dagen har varit HEEELT underbar!



Morgonen blev tidig, som jag var förberedd på, men snälla W lät mig ligga kvar i sängen istället för upp och leka kl 6... Lillfia vaknade 6 men vi myste, busade och lekte lite fram till 7.30, då gav jag upp om att få somna om! ;)



Vi gick som sagt upp och bytte blöja, W fick åka lite i bilen. Sen blev det en stund nere på golvet, mys och sen somnade hon en stund.



11.30 gick vi ner till Svärfar för att vattna katter. och kom hem 12.10. Passade på att inviga mina EasyTone! Måste bara få säga att de är sååå sköna! Vänster är visserligen lite stor, men höger däremot är mer åt det trängre hållet. Nästa gång hoppas jag att vänster fot växer om jag blir gravid framöver, så höger slipper bli så väldigt mycket större.



Hemma 12.10 och iväg 45 min senare. Blev lite lunch och Desperate Housewifes. :)



Sen ner till öppna förskolan och min prinsessa röjde järnet med Vendela och Lea. Så himla roligt att se! Wilda var inte still en sekund och alla sa att hon verkligen fått ett namn som passar henne! Sötungen! =) och när vi ändå var där nere så passade jag på att ta en vikt... 8420 så gått upp 300 g på tre veckor inkl. magsjuka!



Vi tog en promenad hem och då var pappsen/maken hemma och åh vad det är härligt nu när han är hemma!



Vid 17 drog jag iväg och solade.. Mmm, älskade solarium! för att sedan dra vidare till bodypumpen... Imorgon är det en viss Maria som har träningsvärk!



Nu ikväll har jag slappat i soffan och myst med W, som somnade i min famn. Sedan blev det en dusch och nu nalkas sängen.. Idag är en riktigt bra dag! och kalorierna då? Jo igår fick jag i mig knappt 1100 kcal... idag blev det knappt 1800.



Nu blir det natti natti gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar