torsdag, mars 17, 2011

Kärlek utan gränser!


På bilden har jag min tjej som "chillar" framför vasaloppet!
Alltså, hon är ju för underbar! Vi har nu i nån vecka haft myspys... Ja det har vi ju alltid, men nu är hon ju bara sååå go. Hon står gärna i knät och är hon trött så kramas vi... Då har jag gjort "pussljud" och Wilda kommer då och ger mig en puss på munnen! Hur gulligt är inte det egentligen? och då är hon fem månader! När Daniel försöker tittar hon bara på honom och återgår till det hon gjorde precis innan!
W har fått mig att inse vad kärlek är! Ren och skär kärlek! Tänk att JAG och DANIEL lyckades få denna fina underbara fantastiska vackra flicka?

1 kommentar:

  1. Men åh vad mysigt. Är helt underbart när man får respons av dem små. Åh visst har dem blivit så gosiga! :)
    Kram

    SvaraRadera