lördag, mars 26, 2011

Nu är de här!


Idag blev jag ett par Reebok Easytone rikare! Så from tisdag ska jag ut och knata... och knata... och knata! Nu har jag ett par bra skor, en underbar dotter, terrängvagn och vårväder- vad mer kan man önska sig?
Fick ju bara lov att passa på att köpa skorna nu när de hade de för halva priset på Stadium Outlet! Hade tänkt köpa de för 1400, men blev de som egentligen kostar 1200... Jag betalade 600 kr, känns som ett bra köp!
Nästa månad blir det nya träningsskor. Mina fötter får inte plats i skorna jag har nu, någonting hände under graviditeten tydligen. haha. Idag blev det zumba och första 15 min gav mig kramp i fötterna så övriga 45 blev det barfota... funkar ju minst lika bra... dock inte så mycket schvung som man får när man har skor, men gick fint ändå!
Vi shoppade även lite småsaker på ikea, här ska hemmet börja barnsäkras. Först ut blir skydd mot vassa hörn och "två hål i väggen"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar