torsdag, mars 31, 2011

Vi for till City!



Det var dags att träffa kompisarna igen! Var alldeles för längesen säger W... Första hon gjorde var att norpa Vendelas älg. Men funkade alldeles utmärkt att dela till en början!



Alla tjejerna var ju så himla glada och trevliga! Men Vendela är ju favoriten! och har varit enda från början!



och även jag som mamma har haft riktigt trevligt- gillar oktobermammorna rejält! Alla kommer så bra överens! Synd att man bor så långt ifrån varandra, annars kunde man kanske träffas lite oftare!



Lägg märke till älgen W lånat!


Det har varit en riktigt härlig dag! Så avslappnat, mysigt och ja- en underbar torsdag. Denna gång var vi bara tre mammor och tre barn men vad gör det? Är ju trevligt ändå!


Tack tjejer!

4 kommentarer:

  1. Visst är det skoj med baby fika! =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! :) Nja jag dietar inte riktigt kan man väl inte säga men så fort amningen avslutas kommer jag köra hård diet. Men jag försöker iaf äta oftare och lägga till mer protein annars fokuserar jag mest på träningen. :-)
    Vad kör du för diet då? =)
    Tror du man kan dieta sen när man bara ammar morgon och kväll? Eller en gång om dagen? Måste nog fråga min bvc nästa gång.
    Kram!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ok tack för tipset! Ska kolla där. Kan man lägga in att man ammar där då? =)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack själva! Det var så trevligt! :)
    Hihi på sista bilden ser Vendela ut som hon funderar på hur hon ska ta tillbaka den.. :P Hon är så himla härlig Wilda!!
    Hoppas ni har en trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera