lördag, april 02, 2011

Fix och trix!

Just idag håller mannen i huset på att sätta lister. Lämnar det åt honom då det var han som ville byta ut de gamla. Ja det blir ju mycket snyggare men humöret är "from hell" när det gäller listuppsättning från makens sida.



Vi började för ett år sen att byta ut dem... Men då han skulle ha belöningspauser (läs: rökpauser) stup i kvarten satte jag stopp för eländet, då jag själv var nygravid med Wilda. Varje gång Daniel kom utifrån och stank så fick jag springa och vända ut och in på mig själv... och det ansåg jag blev för jobbigt!



Men nu ska de alltså upp... Alla kommer inte komma upp idag då han är på för dåligt humör... Men imorgon kanske? Nu står han och målar- det är ju mycket roligare. haha. Så snart är det fint även i vårt hem!



Wilda har börjat tycka om blommor, igår gick hon lös på mammas blomma. Just nu står hon vid plastträdet och drar! =) Själv har jag kört ett pass ZUMBA! Hur kul som helst! =) och innan blev en sväng i solariet! Wihoo!

2 kommentarer:

  1. Åh solarie, är lite sugen faktiskt. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. HAHA, rökpauser...
    Det ÄR verkligen skitjobbigt med dessa lister, alla på våran nedervåning ligger lösa längs med väggarna, ingen orkar spika dit dom!!

    SvaraRadera