lördag, april 02, 2011

Snart sängdags

eller ja, det var det ju för längesen, men då familjen åkte ner till först A och J och sen N och J blev det ganska sent.


Trevligt har det varit iaf, men nu börjar denna mamman bli trött. Jag och W bröt upp för en timme sen då jag började få riktigt svårt att andas, vägen ut till bilen var värre än ett träningspass. och då jämför jag med ett HÅRT träningspass.


W ligger nu och sover i sin säng och hoppas på att hon ska göra det ett par timmar. När mannen dyker upp har jag ingen aning!


Imorgon är det dags för babysim för Lillfia. Förhoppningsvis kommer jag iväg på träning innan men är jag trött så får det räcka med en promenad.


Förresten, idag har vi haft lite av en svullardag, för att chocka kroppen och öka förbränningen. Massa onyttigt men är uppe i ca 1800 kcal så det är ju rätt ok ändå! Så imorgon hoppar vi på kolhydratsfattiga kosten igen! Det är faktiskt kul att banta när man får snabba resultat... 2.9 kg visade vågen igår att jag gått ner sen i måndags. Nu kommer jag ju inte tappa lika mycket nästa vecka, men kanske litegrann iaf! Ska iaf fortsätta räkna mina kalorier.. Funderar på att lägga mig på ca 1800 kcal istället för mina 2320 jag ska använda idag.


Har även färgat håret idag, eller inte jag- det sköter ju maken i huset... Börjar bli sugen på att klippa av håret nån dm eller två. Klippa ihop lugg med övriga hår och MASSA uppklippt i bak.. Sen självklart ha kvar mitt V, fast i skarpare tappning! Men det är bara två mån sen jag klippte mig så får vänta ett tag till, men nu har jag en plan iaf.. och färga mörkt ska jag vänta med till hösten.. Mycket "makeover" i huvudet just nu! =)


Nej nu får det bli natti natti kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en väldigt bra idé faktiskt! :) Tummen upp för lite make over, MammaMaria behöver det tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad bra det går för dig! Nä nu är det nog dags för mig att räkna kalorier med. =) Ska kolla länken du skicka. Några tips??
    Kram! och grattis till den stora viktförlusten! =)

    SvaraRadera