tisdag, april 19, 2011

Sol sol massor med sol!

Ja våren är här och det lär väl ingen ha missat?


Så igår när jag och W var iväg och jobbade passade vi på att gå gå gå och njuta av solen... Så det var jag, W, Sara och brukaren och vi knatade och knatade och knatade. UNDERBART!


På kvällen var jag iväg och tränade dansaerobics och precis som förra gången så gav knäna upp efter 40 min. Det gick inte att springa, hoppa och allt vad det innebär under passet så blev lite mes på slutet!


Idag är det tisdag och då passar vi på att åka in till stan för att träffa en mamma och hennes son. Daniel vet vem hon är, jag har lärt känna henne på familjeliv, var annars? =) Är ju där jag lär känna nya mammor! Så vi tar oss en promenad till pendeltåget, sen kl 12 ska vi träffa dem och då blir det en lunch och därefter en promenad..


Det känns lite som att livet leker just nu!


Det enda man kan klaga på just nu är min ångest över att sommaren snart gör entré och att man då ska hoppa i bikinin och vara världsvan med sin kropp. För mig betyder det ångest över alla ränder överallt och de slutar ju inte dyka upp heller utan får väl 5-6 ränder i veckan just nu...

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det underbart och man vill bara vara ute! =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ville bara tacka för idag, supertrevligt och mysigt! Du får ta dig till Sthlm lite oftare!! ;O)
    Ha det så bra nu så hörs vi framöver. Och just ja, hörs vi inte innan så ha en fin påsk!
    Stor kram

    SvaraRadera